dilluns, 25 de setembre del 2017

FITXA DE LECTURA

·Títol:                              Matilda
·Autor/a:                          Roald Dhal 
Resultado de imagen de matilda roald dahl·Editorial:                        Alfaguara Zubia
·Num. de pàgines:           240


Argument 

Aquest llibre explica la història de una nena anomenada Matilda. 
Aquesta nena amb la edat de 5 anys ja llegia llibres de grans autors ella tenia una inteligència superior a les altres persones.  El problema es que 
els seus pares i el seu germà no l'estimaven i ni els importaven lo que feia la seva filla. El seu pare dirigia una petita botiga que venia cotxes ja comprats que  anaven malament, també el seu pare tenia molts contactes els quals eren lladres,
la seva mare sempre anava a jugar al bingo, i el seu germà no li importava res.
Ja amb cinc anys es feia l'esmorzar i anava sola a la bilbioteca.
Després de que la Matilda insistís en anar a l' escola a l'edat de 6 anys va per primera vegada a la escola. En aquella escola la directora era molt dolenta amb els alumnes, encanvi la seva mestra (la senyoreta Honey) era molt amable. Gràcies a la inteligència avançada de la Matilda aconsegueix poders telequinètics. Quan la mestra ho descubreix  la senyoreta Honey li ensenya moltes coses i viuen aventures juntes.

Valoració personal:

Aquest llibre es molt diferént dels altres, per aixó crec que és molt bon llibre.
Aquest llibre el vaig llegir amb 7 anys i em va agradar tant que em vaig comprar la pel.licula.
Avans d'aquest llibre em vaig llegir Charlie i la fàbrica de xocolata, em va agradar tant aquell llibre que vaig volguer lligrme un del mateix autor.

Recomanació :

El recomano, val molt la pena llegir aquest llibre, perquè és una historia molt diferent a les altres.

Valoració:

Em va encantar!!

Resultado de imagen de 5 estrellas











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada